משרד החינוך: בבית ספר יסודי לאורך 31 שנים – מחנכת, מורה לעברית ולאנגלית, רכזת עברית, ורכזת פדגוגית. סגנית מנהלת 12 שנים
משרד החינוך: במחוז צפון ובמרכזי פסג"ה לאורך 15 שנים – מדריכה לחינוך לשוני ומרכזת השתלמויות מורים
אורנים – המכללה האקדמית לחינוך: מרצה בפקולטה לחינוך במסלול לחינוך יסודי, מרצה בחוג לאנגלית ומדריכה פדגוגית
- למידה מקצועית של מורים
- התאוריות של בכטין ולמידה הדיאלוגית
- כתיבה נרטיבית של מורים
- פדגוגיה מקוונת בהכשרת מורים
- פדגוגיה מבוססת יחסים ואכפתיות
- מחקר עצמי
אהרוניאן, נ' (2019). "אני צריכה את זה לנפש": למידה של מורים במרחבים לימינליים. ביטאון מכון מופ"ת, 63. https://bitaon.macam.ac.il/articles/9394
Parr, G., Aharonian, N., & Woodford, H. (2020). Writing-based professional learning in communities: Praxis perspectives from Israel and Australia. Pedagogy, Culture & Society, 1-18.https://doi.org/10.1080/14681366.2020.1825115
Aharonian, N. (2019). Making it count: Teacher learning in liminal spaces.Professional Development in Education.https://doi.org/10.1080/19415257.2019.1667413
Aharonian, N. (2019). Learning as a teacher educator in and around teacher writing. English in Education, 53(1), 62-73.https://doi.org/10.1080/04250494.2018.1557911
Aharonian, N. (2016). I thought to myself: What a long way I’ve come…: Teacher writing for professional learning. Teacher Development,20(2), 213-228.https://doi.org/10.1080/13664530.2016.1138998
Aharonian, N. (2009). Writing in my personal and professional learning: A narrative. English in Australia,44(1), 45-51.
Aharonian, N. (2009). Teacher writing for professional learning: A narrative. English Teaching: Practice and Critique, 7(3), 115-125.http://education.waikato.ac.nz/research/journal/view.php?article=true&id=538&p=1
Aharonian, N. (2007). Literacy bridges in wartime and peacetime: Computer based communications for a school community. Idiom, 43(1), 33-39.