פרסומים אחרונים

פרסומים שנת 2022

קבוצות חוקרות ברשות המחקר- פרסומים 

(2022) Carmi, T., Guberman, A., & Cohen Brandeis, R. PLC tools: promoting learning about learning in a teachers’ professional communityProfessional Development in Educationhttps://doi.org/10.1080/19415257.2022.2077409

מאפיינים בית-ספריים בשנת ההתמחות התורמים לשביעות רצונם של מורים מתחילים ולהישארותם במערכת החינוך.מאת: רות זוזובסקי , רינת ארביב-אלישיב , סמדר דוניצה-שמידטפורסם בדפים 76 בינואר 2022

קישור למאמר שפורסם בדפים

דוח מסכם משנת 2022 למחקר בנושא:תכנית קיוון חדש איתור מורים חדשים והכשרתם למערכת החינוך.מאת: פרופ' יעל פישר, פרופ' אורנה שץ-אופנהיימר, ד"ר רינת ארביב- אלישיב

קישור לדוח

דוח מסכם משנת 2022 בנושא:קהילת סמ"ל כמודל חדשני להכשרת מוסבים מהייטק להוראה בישראל: התפתחות, דרכי פעולה והשפעה על קהילות הסטאז' במוסדות ההכשרה
מאת: ד"ר דוד ברודי, ד"ר יונתן מנדלס, ד"ר טלי ברגלס-שפירא וארי רייך

קישור לדו"ח

(2022). Zuzovsky R, Guberman, A., & Amasha, M. Citizenship education to promote civic engagement among Arabic speaking student teachers in Israel. Education, Citizenship and Social Justice.

קישור למאמר

תפריט