ד״ר ענבל קולושי מינסקר

תחום המחקר: הוראת המתמטיקה ואבחון דידקטי

מגורים: חיפה

מקום העבודה: שאנן- המכללה האקדמית לחינוך

תואר שלישי
אוניברסיטת בר-אילן 2017
מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים: אוטונומיה, שייכות ויכולת להעלאת הישגים בפתרון בעיות במתמטיקה
ניסיון

הוראת מורי מורים בשאנן – המכללה האקדמית לחינוך
מדריכת מתמטיקה מלווה לצוותי המתמטיקה בבתי ספר יסודיים ובמתי"אות
מרצה בהשתלמויות מתמטיקה למורים בפסגות
מאבחנת דידקטית מוסמכת

נושאי מחקר

טיפוח הכוונה עצמית בלמידה, קוגניטיבית SRL ורגשית SDT, להעלאת ההישגים במתמטיקה

פרסומים
  • קולושי-מינסקר, ע' (2019). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בעת פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, "שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך“
  • קולושי-מינסקר, ע' (בשיפוט). מודל טיפוח הכוונה עצמית להעלאת הישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, "שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך".
פרסומים באנגלית

Kramarski, B., Weisse, I., & Kololshi-Minsker, I. (2009). How can self-regulated learning support the problem solving of third-grade students with mathematics anxiety? ZDM: The International Journal on Mathematics Education42(2), 179-193.