ד״ר עינב קיסר

תחום המחקר: בפוסט-דוקטורט מתמקדת בהתפתחות החשיבה המתמטית בתכנות משחקים דיגיטליים

מקום העבודה: מכללת אורנים והאקדמית גליל מערבי

תואר שלישי
אוניברסיטת חיפה
התפתחות מרחב מקורות הידע ותפיסת הפתרון בהתמודדות עם רצף בעיות מידול
ניסיון
  • מלמדת קורסים העוסקים בדידקטיקה של המתמטיקה בסביבות טכנולוגיות ובתהליכי הוראה של בעיות מתמטיות (מסוג בעיות מידול)
  • מובילה תוכנית אקדמית העוסקת ביזמות חינוכית, וכוללת פיתוח ויישום יוזמות חדשניות בגני ילדים, בתי ספר ומרכזים קהילתיים
  • בדוקטורט זכתה במלגה של משרד החינוך ע"ש זלמן ארן לדוקטורנטים מצטיינים בחינוך לשנת 2016
  • לימדה וריכזה את לימודי המתמטיקה בבית הספר היסודי הריאלי העברי בחיפה
  • הייתה פעילה בפיתוח תכנים והעברת השתלמויות במרכז מורים ארצי למתמטיקה בחינוך היסודי, באוניברסיטת חיפה
נושאי מחקר
  • בעיות מתמטיות
  • בעיות מידול
  • יחס ופרופורציה בשילוב טכנולוגיה
  • תכנות משחקים דיגיטליים
פרסומים

קלמר ע' וקיסר ע' (2021). שינויים בידע של סטודנטיות להוראת המתמטיקה במהלך יצירת קורס מוק בנושא יחס ופרופורציה. מחקר ועיון בחינוך מתמטי8, 5262.

פרסומים באנגלית

Keisar, E., & Peled, I. (2018). Investigating new curricular goals: What develops when first graders solve modelling tasks? Research in Mathematics Education20(2), 127–145.https://doi.org/10.1080/14794802.2018.1473160

Klemer, A., Keisar, E., & Rapoport, S. (2019). Development of mathematics trainee teachers’ knowledge while creating a MOOC. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology51(1),1–15. DOI:10.1080/0020739X.2019.1688402

Peled, I., & Keisar, E. (2015). Emergence of tables as first-graders cope with modelling tasks. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology46(4), 570–583.https://doi.org/10.1080/0020739X.2015.1005701

פרט אקזוטי

אוהבת לטייל בארץ עם משפחתי. משלבת ספורט בשגרת החיים