ד״ר סמדר בר-טל

תחום המחקר: סביבות הוראה ולמידה מקוונות בהכשרת מורים

מגורים: הרצליה

מקום העבודה: מכללת לוינסקי לחינוך, רפרנטית לנושאי תקשוב, מלמדת קורסים בנושא הוראה וטכנולוגיה וסדנת סטאז'.

תואר שלישי
Anglia Ruskin University 2011
Teaching mode of teacher-educators teaching distance-learning in a teacher-training college in Israel: A case study
ניסיון

מורה ומחנכת, מדריכה פדגוגית וראש מסלול על-יסודי; שימשתי כראש מדור לסביבות הוראה ולמידה מקוונות; הקמתי רשת חברתית מקצועית פעילה לאנשי חינוך בישראל; הובלתי עשרות מפגשים מקוונים (90 דקות) במגוון נושאים במכון מופ"ת.

נושאי מחקר
  • סביבות הוראה
  • למידה מקוונות בהכשרת מורים
פרסומים

בר-טל, ס' (2013). תכניות ואפשרויות חדשות. בתוך נ' מדרשי (עורכת), מסלולים בהכשרת מורים 2008-1958 (עמ' 177-174). ירושלים: צבעונים.

פרסומים באנגלית

Eickelmann. B., Erstad, O., Bar-Tal, S., Bescherer, C., De Four, H., Eichhorn, K., Krug, D., Laugesen, H., Moran, M., Sherman, B., & Müller-Eiselt, E. (2013). Towards new systems for schooling in the digital age: Summary report and action agenda. Research-informed strategies to address educational challenges in a digitally networked world. EDUSummIT 2013 U.S.A

פרט אקזוטי

אני אוהבת מאוד את כל מכשיר הקצה האלקטרוניים – טלפון, אייפד ומחשב נייד – שבהם נמצאת סביבת העבודה והלמידה שלי. בזכות אין-סוף האפשרויות הגלומות בהם הם מאפשרים לי לשמור ולארגן את כל המידע שבידי, ומספקים לי נגישות נוחה וקלה אליהם.