ד״ר מרי גוטמן

תחום המחקר: אתיקה, יושרה אקדמית, חשיבה מחקרית ומיומניות של המאה ה-21 בהכשרת מורים

מגורים: תל אביב

מקום העבודה: אפרתה המכללה האקדמית לחינוך

תואר שלישי
האוניברסיטה בר-אילן 2012
הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה בקרב פרחי הוראה
ניסיון

הנחיה לכתיבת עבודות מחקר בחינוך (תואר ראשון ושני)
הוראת שיטות מחקר
פיתוח מיומנויות של המאה ה-21

נושאי מחקר
  • פיתוח חשיבה מחקרית ומיומנויות אקדמיות בקרב פרחי הוראה
  • פיתוח חשיבה מחקרית ומיומנויות אקדמיות בקרב מורי מורים
  • פיתוח אוריינות טכנולוגית בקרב מורים ופרחי הוראה
  • הכוונה עצמית ואסטרטגיות למידה בסביבה עתירת טכנולוגיה
  • היבטים קוגניטיביים ומטה קוגניטיביים של למידה בסביבה עתירת טכנולוגיה
פרסומים באנגלית
Kramarski, B., & Gutman, M. (2006). How can self-regulated learning be supported in mathematical E-learning environment? Journal of Computer Assisted Learning22(1), 24-33.
Gutman, M. (in process). Immediate and long-term effects of training in "learning by teaching" on knowledge of cognition.
Gutman, M. (in process). Study of peer interactions during collaborative writing of research papers.
Gutman, M., & Genser, L. (in process). How teacher students assimilate the link between research literacy and pedagogy.
Gutman, M., Steiner, D., & Mendelovich, M. (2016). ICT in science education: A new language of meaningful learning or a visual gimmick? Teacher perceptions of ICT's strengths and weaknesses. African Educational Research Journal, 4(2): 76-84.
פרט אקזוטי

מכורה לטיולי שטח בפרברי אירופה