ד״ר מירלה וידר

תחום המחקר: מחקר בהוראת המתמטיקה

מגורים: רעננה

מקום העבודה: שאנן המכללה האקדמית הדתית לחינוך

תואר שלישי
הטכניון 2016
תפישה וויזואלית של ייצוגים דו c דברים שרואים משם לא רואים מכאן – ממדיים בהוראת גיאומטריה במרחב
ניסיון

הוראת מתמטיקה
ריכוז מקצוע המתמטיקה בתיכון
מרצה למתמטיקה
מדריכה מחוזית וארצית למתמטיקה
הובלת פרויקט קרן טראמפ להעלאת מספר הלומדים מתמטיקה ברמה של 2 יח"ל ברעננה,
הובלת קהילות מורים לומדות. .

נושאי מחקר
  • תפיסה מרחבית בהוראת גיאומטריה במרחב
  • היבטים אפקטיביים, קוגניטיביים ומטהקוגניטיביים בהוראת המתמטיקה
  • סוגיות בהתפתחות קריירה בהוראה
  • פסיכולוגיה ברשת
פרסומים

ווידר מ', ברמן א', וקויצ'ו ב',(2018). אפיון אסטרטגיות פעולה בסביבה גיאומטריה דינמית תלת – מימדית, התקבל לפרסום בכנס צ'ייס השלושה עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי.
ווידר מ', ברמן א', וקויצ'ו ב', (2018). אפיון תהליך הלמידה של גיאומטריה במרחב בסביבה דינאמית, התקבל לפרסום בכנס ירושלים השישי למחקר בחינוך המתמטי, JCRME6.
וידר מ', (2016). כיצד תופסים מורים למתמטיקה בתיכון, המעידים על עצמם כי הם מתקשים לראות במרחב, את 70 , הוראתם בנושא הגיאומטריה במרחב, מחקר ועיון בחינוך המתמטי, 2 -. 26
וידר מ', ברמן א', וקויצ'ו ב', (2018). פירוק מכשולים חזותיים בהבנה של שרטוטים דו -ממדיים המתארים אובייקטים תלת – ממדיים בהוראת גיאומטריה במרחב, כנס ירושלים השלישי למחקר בחינוך המתמטי,JCRME3.

פרט אקזוטי

לוחשת לחתולים…ובכלל אוהבת בעלי חיים!