ד״ר מיכל לוי

תחום המחקר: חינוך מיוחד: בעיות התנהגות ותוקפנות בית-ספרית

מגורים: גוש עציון

מקום העבודה: המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין

תואר שלישי
האוניברסיטה העברית 2013
מעורבותם של הצופים מהצד בתקריות בריונות בבתי ספר על-יסודיים: הקשר בין גורמים ברמת הפרט לבין כל אחד מתפקידי הצופים מהצד
ניסיון

מרצה בנושאי התמודדות עם בעיות רגשיות והתנהגותיות בכיתה, ניהול כיתה, משמעת, הוראה דיפרנציאלית בכיתה הטרוגנית, שילוב, בריונות ותוקפנות בית-ספרית, כשירות חברתית וויסות עצמי
מדריכה פדגוגית – התנסות מעשית בכיתות מקדמות רגשיות בחטיבות הביניים ובבית ספר כוללני לילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות

נושאי מחקר
  • תוקפנות ובריונות בית-ספרית
  • בעיות רגשיות והתנהגותיות
  • ויסות עצמי ושליטה עצמית
  • כשירות חברתית
פרסומים

לוי, מ' וגומפל, ת"פ (טרם פורסם). הבדלי מגדר במעורבותם של הצופים מהצד בתקריות תוקפנות בבתי ספר. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית.

פרסומים באנגלית

Koller, J., Levy, M., Weisenthal, V., & Gumpel, T. P. (2017). Inclusion and special education in Israel  In M. L. Wehmeyer, & J. R. Patton (Eds.), Handbook of international special education (VOL XX, pp. XX). Santa Barbara, CA: Praeger.

Levy, M., & Gumpel, T.P. (in press). The interplay between bystanders' intervention styles; An examination of the "bullying circle" approach. Journal of school violence.