ד״ר מיה מזור טרגרמן

תחום המחקר: מדיה פופולריים; תיירות, חברה ותרבות; תקשורת אסטרטגית

מקום העבודה: אורנים – המכללה האקדמית לחינוך והוראה

תואר שלישי
אוניברסיטת חיפה 2017
אוניברסליות מתגוננת: מו"לות, ספרי הדרכת תיירות יוצאת והזהות התיירית הישראלית
ניסיון
נושאי מחקר
  • מדיה וחינוך במרחבים פתוחים
  • מדיה, קהילות ומרחבים פתוחים
  • חינוך, קהילה וסביבה
  • מדיה פופולריים
  • השפעות ושינויים חברתיים
פרסומים

וימן-זקס, ד' ומזור טרגרמן, מ' (2017). סיפור משכנע: שכנוע נרטיבי בסוגיות ציבוריות. מגמות52(1), 391-416.  

מזור טרגרמן, מ' (2017). אוניברסליות מתגוננת: ספרי הדרכת תיירות יוצאת והזהות התיירית הישראלית (תקציר). קשר50, 204-206.

פרסומים באנגלית

Raviv, O., Sagie, H., Negev, M., Izhaki, I., Mazor-Tregerman, M., Collins-Kreiner, N., Zemah Shamir, S., Lotan, A., Mansfeld, Y., & Orenstein, D. (2020). The socioeconomic value of multiple ecosystem types at a biosphere reserve as a baseline for one holistic conservation plan. Ecosystem Services,41, 1–12.https://doi.org/10.1016/j.ecoser.2019.101043

Cohen, J., Weimann-Saks, D., & Mazor-Tregerman, M. (2017). Does character-similarity increase identification and persuasion? Media Psychology21(3), 506–528. doi:10.1080/15213269.2017.1302344.

Cohen, J., Tal-Or, N., & Mazor-Tregerman, M. (2015). The tempering effect of transportation: Exploring the effects of transportation and identification during exposure to controversial two-sided narratives. Journal of Communication,65(2), 237–258. doi:10.1111/jcom.12144

Mazor Tregerman, M., Mansfeld, Y., & Elyada, O. (2015). Travel guidebooks and the construction of tourist identity. Journal of Tourism and Cultural Change,1(19), 80–98.‏ doi:10.1080/14766825.2015.1117094      

Weimann, G., Weiss-Blatt, N., Mengistu, G., Mazor Tregerman, M., & Oren, R. (2014). “Old” mass communication theories in the “new” media era. Media, Culture & Society17(6), 803–829. doi:10.1080/15205436.2013.851700

Weimann, G., Weiss-Blatt, N., Mengistu, G., Mazor Tregerman, M., & Oren, R. (2017). Reevaluating “the end of mass communication?” In R. Wei (Ed.), Refining milestone mass communications theories for the 21st century (pp. 155–181). Routledge.‏

פרט אקזוטי

הרבה דוגמאות בשיעורים שלי לקוחות מטקסטים תקשורתיים שעוסקים בתיירות ובקולינריה (ובסוף השיעור כולן.ם קצת רעבות.ים).