ד״ר מורן פרחי

תחום המחקר: לקויות למידה והפרעות קשב, הוראת המתמטיקה לתלמידים מתקשים, הכשרת מורים בחינוך המיוחד

מקום העבודה: המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין

תואר שלישי
אוניברסיטת תל-אביב 2020
קוגניציה מספרית, תפקודי קשב, זיכרון עובד והישגים אקדמיים במתמטיקה בקרב ילדים ומתבגרים
ניסיון

מדריכה פדגוגית בכיתות מקדמות ומדריכה בקליניקה להוראה מותאמת במתמטיקה במגוון בתי ספר בירושלים, מטעם המסלול לחינוך מיוחד במכללת דוד ילין.

מרצה בקורסים: אסטרטגיות למידה; יסודות הערכה מתמטיים בגיל הרך; הוראה מותאמת בחשבון – קורס עיוני; סמינריון בנושא ילדים עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב.

מעבירה סדנאות בנושא "אסטרטגיות למידה וארגון זמן" במכללת עזריאלי בירושלים.

מאבחנת לקויות למידה.

חברה בוועדות שונות למתן התאמות בדרכי היבחנות.

נושאי מחקר

הפרעות קשב, לקויות למידה, הוראה מקוונת, הכשרת מורים, הוראה מותאמת במתמטיקה, אסטרטגיות למידה.

פרסומים

פרסומים שפיטים:

Kolodny, T., Ashkenazi, Y., Farhi, M., & Shalev, L. (2017). Computerized Progressive Attention Training (CPAT) vs. active control in adults with ADHD. Journal of Cognitive Enhancement1(4), 526–538.

פרסומים לא שפיטים:

שלו-מבורך, ל' ופרחי, מ' (2011). הפרעת קשב וריכוז. בתוך נ' מור, י' מאיירס, צ' מרום, וא' גלבוע-שכטמן (עורכים), טיפול קוגניטיבי-התנהגותי בילדים: עקרונות טיפוליים (עמ' 267-286). תל אביב: דיונון.

פרט אקזוטי

חובבת קולנוע, שירה וספרות עברית. אוספת משחקים במתמטיקה.