ד״ר כרמית יוקל

תחום המחקר: מענים רגשיים חברתיים, יחסי מורה תלמיד, נוער בסיכון, גיל ההתבגרות

מקום העבודה: מכללת גבעת וושינגטון

תואר שלישי
אוניברסיטת בר-אילן
הקשר בין תפיסת המארג הרגשי ויחסי מורה-תלמיד לבין תמיכה חברתית-משפחתית וחשיפה עצמית: ניתוח משווה בין מורים, תלמידים במצבי סיכון ותלמידים נורמטיביים
ניסיון

מכללת גבעת ושינגטון: מרצה בחוג לחינוך מיוחד

מכללת אחוה: מרצה בחוג לחינוך מיוחד

המכללה האקדמית אונו: מרצה בחוג לחינוך וחברה במסלול נוער בסיכון

משרד החינוך: מדריכת בשפ"י

משרד החינוך: יועצת חינוכית

נושאי מחקר

פיתוח שיח רגשי

העצמת מורים

מתן מענה רגשי

יחסי מורי-תלמיד

נוער בסיכון

פיתוח חוסן אישי משפחתי

פרסומים

יוקל, כ' ורומי, ש' (2023). תפיסת המארג הרגשי בבית הספר: השוואה בין תלמידים במצבי סיכון לתלמידים שאינם במצבי סיכוןדפים78, 163185.

יוקל , כ' ורומי ש' (בהכנה) .יחסי מורה תלמיד. ניתוח משווה בין מורים, תלמידים במצבי סיכון ותלמידים שאינם במצבי סיכון.

יוקל, כ' ורומי ש' (בהכנה). התמיכה המשפחתית והחברתית למתבגרים במצבי סיכון: ניתוח משווה בין שתי מסגרות חינוכיות.

פרט אקזוטי

נולדתי וגדלתי ברמת הגולן, מקום המהווה עבורי השראה ויצירה