ד״ר וורוד ג'יוסי

תחום המחקר: חינוך לשלום, רב-תרבותיות, יחסי מיעוט ורוב

מגורים: קלנסווה

מקום העבודה: המכללה האקדמית בית ברל, ראש מסלול על-יסודי במכון הערבי

תואר שלישי
אוניברסיטת חיפה 2010
חינוך לשלום: שיקום עמדות של משתתפי חינוך לשלום על ידי הנחיית עמיתים
ניסיון

מורה למדעים ורכזת המקצוע; מדריכה פדגוגית וחברת הנהלה במכון האקדמי הערבי

נושאי מחקר
  • חינוך לשלום
  • רב-תרבותיות
  • יחסי מיעוט ורוב
פרסומים

אבו עסבה, ח', ג'יוסי, ו' וצבר בן-יהושע, נ' (2011). זהותם של בני נוער פלסטינים אזרחי ישראל, מידת הזדהותם עם המדינה ועם התרבות היהודית וההשתמעויות למערכת החינוך. דפים, 52, 45-11. http://library.macam.ac.il/study/pdf_files/d10655.pdf
جيوسي، و' (2011). إعادة تحسين مواقف الطلاب الفلسطينيّين واليهود المشتركين في برامج التربية للسلام بواسطة إرشاد النظراء. الحصاد 1، بيت بيرل (ص 101-133). 
ג'יוסי, ו' (2011). שיקום עמדות תלמידים פלסטינים ויהודים משתתפי תכניות חינוך לשלום על ידי הנחיית עמיתים. אלחסאד, 1, (עמ' 133-101).
www.beitberl.ac.il/arabic/mjletal7sad/asad_mag/documents/amarafinal_(2).pdf  
פאול, א' וג'יוסי, ו' (בהכנה). בית הספר הדו-לשוני: האומנם אי של שוויון בחברה אי-שוויונית? מגמות בחינוך.

פרסומים באנגלית
Jayusi, W. (2013). The light at the end of the tunnel: Peace education in Israel. In Kinga Łapot-Dzierwa (ed.), A teacher in contemporary multicultural world (pp. 23-33). Oxford University Pedagogical University of Cracow.