ד״ר ג׳וליה שלאם סלמן

תחום המחקר: חינוך לשפות והכשרת מורים להוראת שפה

מגורים: ירושליים

מקום העבודה: המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין, מרצה ומדריכה פדגוגית.

תואר שלישי
האוניברסיטה העברית ירושלים 2013
"Doing and Undoing Power: A Cross Cultural Study of English Language Learners in Monolingual and Bilingual Israeli State Schools"
ניסיון

מורה לאנגלית ורכזת לימודי אנגלית.

נושאי מחקר
  • חינוך לשפות
  • הכשרת מורים
  • מצבי קונפליקט מתמשכים
  • אינטגרציה של כלי תקשוב בהוראת השפות
פרסומים באנגלית

Schlam Salman, J. (2013). A practitioner's reflections on schooling in bilingual integrated contexts. In C. McGlynn, M. Zembylas, & Z. Bekerman (Eds.), Swimming against the tide: Integrated education in conflicted societies (pp.157-170). New York, NY: Palgrave.
Schlam Salman, J., Olshtain, E., & Bekerman, Z. (2014). Examining markers of identity construction in English language learning: Some implications for Palestinian-Israeli and Jewish-Israeli language learners. In B. Spolsky, O. Inbar-Lourie, & M. Tannenbaum (Eds.), Challenges for language education and policy: Making space for people (pp. 294-308). New York, NY: Routledge.

פרט אקזוטי

אוהבת ספורט ופעילות בטבע