ד״ר אנג'י ג'ייקובס-קיים

תחום המחקר: מודל לשיתוף פעולה מיטבי בין מחנכות הכיתה לבין מטפלות באמצעות אומנויות העובדות בבתי ספר רגילים

מקום העבודה: מכללת סמינר הקיבוצים

תואר שלישי
אוניברסיטת חיפה
In limbo: Time perspective among female survivors of child sexual abuse
ניסיון
  • מרצה בתואר שני לטיפול באומנות במכללת סמינר הקיבוצים, אוניברסיטת בר-אילן, אוניברסיטת חיפה (מבח"ר) ומכללת ספיר
  • מטפלת באומנות ומדריכה במשרד החינוך ובתוכנית 360 לילדים ונוער בסיכון
  • חברת ועדת ביקורת ביה"ת (איגוד המטפלים באומנויות)
נושאי מחקר
  • טיפול באומנות במערכת החינוך
  • טיפול בפגיעות מיניות
  • עבודה טיפולית עם הורים
  • טיפול בטראומה והשפעת החשיפה לטראומה משנית על מטפלים
  • הכשרת סטודנטים לטיפול באומנות
  • תפקיד המנטליזציה בטיפול
פרסומים באנגלית

Jacobs-Kayam, A., & Lev-Wiesel, R. (2019). In limbo: Time perspective and memory deficit among female survivors of sexual abuse. Frontiers in Psychology,10, 912.https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.00912

Jacobs-Kayam, A., Lev-Wiesel, R., & Zohar, G. (2013). Self-mutilation as expressed in self-figure drawings in adolescent sexual abuse survivors. The Arts in Psychotherapy40(1), 120129.https://doi.org/10.1016/j.aip.2012.11.003

פרט אקזוטי

אם לחמישה בנים, ונוסף עליהם מגדלת כלב, דגים, אוגרים וארנב.