תחום המחקר: בפוסט-דוקטורט מתמקדת בהתפתחות החשיבה המתמטית בתכנות משחקים דיגיטליים
מקום העבודה: מכללת אורנים והאקדמית גליל מערבי
- מלמדת קורסים העוסקים בדידקטיקה של המתמטיקה בסביבות טכנולוגיות ובתהליכי הוראה של בעיות מתמטיות (מסוג בעיות מידול)
- מובילה תוכנית אקדמית העוסקת ביזמות חינוכית, וכוללת פיתוח ויישום יוזמות חדשניות בגני ילדים, בתי ספר ומרכזים קהילתיים
- בדוקטורט זכתה במלגה של משרד החינוך ע"ש זלמן ארן לדוקטורנטים מצטיינים בחינוך לשנת 2016
- לימדה וריכזה את לימודי המתמטיקה בבית הספר היסודי הריאלי העברי בחיפה
- הייתה פעילה בפיתוח תכנים והעברת השתלמויות במרכז מורים ארצי למתמטיקה בחינוך היסודי, באוניברסיטת חיפה
- בעיות מתמטיות
- בעיות מידול
- יחס ופרופורציה בשילוב טכנולוגיה
- תכנות משחקים דיגיטליים
קלמר ע' וקיסר ע' (2021). שינויים בידע של סטודנטיות להוראת המתמטיקה במהלך יצירת קורס מוק בנושא יחס ופרופורציה. מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 8, 52–62.
Keisar, E., & Peled, I. (2018). Investigating new curricular goals: What develops when first graders solve modelling tasks? Research in Mathematics Education, 20(2), 127–145.https://doi.org/10.1080/14794802.2018.1473160
Klemer, A., Keisar, E., & Rapoport, S. (2019). Development of mathematics trainee teachers’ knowledge while creating a MOOC. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 51(1),1–15. DOI:10.1080/0020739X.2019.1688402
Peled, I., & Keisar, E. (2015). Emergence of tables as first-graders cope with modelling tasks. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 46(4), 570–583.https://doi.org/10.1080/0020739X.2015.1005701
אוהבת לטייל בארץ עם משפחתי. משלבת ספורט בשגרת החיים