תחום המחקר: מרצה במכללה האקדמית בית ברל, ועומד בראש מסלול גיל הרך במכון האקדמי במכללה. מעביר השתלמויות בפסג"ה למורים בנושאים שקשורים לפסיכופדגוגיה, למידה חברתית רגשית, הכלה ושילוב, ורווחה נפשית בבית הספר. לשעבר מדריך בשירות הפסיכולוגי ייעוצי (שפ"י) בנושא אקלים חינוכי מיטבי, ומדריך סופרויז'ן.
מקום העבודה: המכללה האקדמית בית ברל
מרצה במכללה האקדמית בית ברל בתוכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי, ובקידום נוער בסיכון ובמצוקה
מרצה במכון האקדמי הערבי במכללה
ראש מסלול גיל הרך במכון האקדמי במכללה
רכז לימודי חינוך במכון האקדמי
ייעוץ חינוכי בחברה הערבית בישראל: היבטים תרבותיים וסוגיות אתיות
תפיסת וול ביינג ורווחה נפשית בקרב יועצות חינוכיות
יחסי מיעוט רוב בחדר הטיפול
זהות אתניות וחינוך
חינוך למיעוטים
קעדאן, ס', רואר-סטריאר, ד' ובקרמן, צ' (2017). הדרכה בצל הקונפליקט: תפיסותיהם של עובדים סוציאליים פלסטינים. חברה ורווחה, 3, 513–536.
Kadan, S., Bekerman, Z., & Roer-strier, D. (2018). Career choice in the context of political conflict: The case of Palestinians social workers in Israel. Intercultural Education, 30(1), 31–50.
Kadan, S., Roer-Strier, D., & Bekerman, Z. (2017). Social workers from oppressed minority group treating majority group's clients: A Case study of Palestinian social workers. Social work, 2, 156–164.
Kadan, S., Roer-strier, D., & Bekerman, Z. (in preparation). Palestinians and Jews in social work supervesion: Clash of identities under political conflict.
אוהב לרכוב באופניים, לקרוא, לשמוע מוזיקה ולבשל