תחום המחקר: טיפול באומנות, הוראה באקדמיה ומחקר
מקום העבודה: המכללה האקדמית בית ברל
- טיפול באומנות במגוון אוכלוסיות במסגרות שונות של מערכות הבריאות, הרווחה והחינוך. טיפול פרטני, טיפול קבוצתי והדרכת הורים.
- הוראה אקדמית של קורסים שונים לתואר שני בטיפול באומנות באוניברסיטה ובמכללה. ניהול (בשיתוף) תוכנית השלמה לתואר שני למטפלים מנוסים במכללה האקדמית בית ברל.
- יצירתיות ומבנה, דפוס ואיכות שינה.
- יצירתיות, טראומה, דיסוציאציה וצמיחה פוסט-טראומטית.
- יצירתיות, יצירה ורווחה נפשית בתקופות חיים שונות, בגרות וזִקנה.
- כלים השלכתיים והערכה מבוססת אמנות.
- מודלים של התערבות באמצעות אמנות במצבי משבר.
- טיפול באומנות מבוסס מיינדפולנס.
Ram-Vlasov, N., & Orkibi, H. (2020). The kinetic family in action: An intermodal assessment model. The Arts in Psychotherapy, 101750. https://doi.org/10.1016/j.aip.2020.101750
Ram-Vlasov., N., Goldner, L., & Lev-Wiesel R. (2019). Preliminary validation of the Peri-Traumatic Dissociation Trauma Drawing Assessment (PDTDA): The case of military trauma. The Arts in Psychotherapy, 62, 68-76. https://doi.org/10.1016/j.aip.2018.11.002
Orkibi, H., & Ram-Vlasov, N. (2018). Linking trauma to posttraumatic growth and mental health through emotional and cognitive creativity. Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts. http://dx.doi.org/10.1037/aca0000193
Ram-Vlasov, N., Tzischinsky, O., Green, A., & Shochat, T. (2016). Creativity and habitual sleep patterns among art and social sciences undergraduate students. Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts, 10(3), 270-277 http://dx.doi.org/10.1037/aca0000062
פרסומים בהכנה
Honig, O., Chakrabarti, O., Mehta Kadam, D., & Ram-Vlasov, N. [Manuscript in preparation]. Trauma-informed cross-cultural art-therapy framework during the Covid-19 pandemic.
Shamri-Zeevi, L., & Ram-Vlasov, N. [Manuscript in preparation]. Covid-19 lockdown experience of elderly female as reflected in their artwork.
שחייה, רכיבת אופניי שטח ואשטנגה יוגה. צילום וציור