תחום המחקר: הערכת פרחי הוראה
מגורים: בוקעאתה
מקום העבודה: מכללת אוהלו בקצרין – מכללה אקדמית לחינוך, מדעים וספורט
תואר שלישי
אוניברסיטת תל-אביב 2015
הערכה בכיתה: מאפייני היישום וגורמים משפיעים בקרב מורים המלמדים בבתי ספר ערביים
ניסיון
במהלך השנים ריכזתי את מקצועות הסטטיסטיקה ושיטות המחקר במכללה אוהלו, ואת קורסי מיומנויות מחשבים למדעי החברה במכללת תל-חי; השנה אני מכהן כחבר במועצת החוג לחינוך במכללת תל-חי
נושאי מחקר
- הערכה בכיתה וגורמים משפיעים
- סביבה לימודית
- חוללות עצמית בהוראה ולמידה
- הישגים לימודיים
פרסומים באנגלית
Nasser-Abu Alhija, F., & Amasha, M. (2012). Modeling achievement in mathematics: The role of learner and learning environment characteristics. Educational Research and Evaluation, 18(1), 5-35.
Walter, O., & Amasha, M. (2013A). Teaching, matriculation, and psychometric exam-self efficacy as teaching skills predictors. Studies in Education, 3(2), 103-117.
Walter, O., & Amasha, M. (2013B). Emotional Intelligence and teaching self-efficacy as predictors of teaching ability. Studies in Education, 3(3), 57-74.