תחום המחקר: הדרכה פדגוגית בבית ספר יסודי, הוראת המתמטיקה, מחקר פעולה ומחקר איכותני
מגורים: גן - נר
מקום העבודה: מכללת אורנים
15 שנות ניסיון בהוראה בכתות א – ב ו – ה – ו
10 שנים מדריכה פדגוגית ומלמדת בחוג למתמטיקה ובחוג לחינוך במכללת אורנים
שנתיים לימדתי בתואר השני באוניברסיטת חיפה בחוג ללמידה הוראה והדרכה
5 שנים הנחיתי את השתלמויות המורים לדרגות 2 -9 )מורה יוזם, מורה חוקר, מורה חונך( במסגרת אופק חדש
באוניברסיטת חיפה.
- מחקר פעולה ממעלה שנייה, רפלקציה באמצעות וידאו כהזדמנות למידה בהדרכת פרחי הוראה
- דפוסים וסגנונות שיח של מדריך והשפעתם על עיצוב סביבת הלמידה בקהילת לומדים; מודלים של הוראת המתמטיקה בכתות יסוד
- בגישה הוליסטית ויצירת מערך התומך בהטמעתם
- שילוב מורים כבעלי עניין מרכזיים במחקר במטרה לפתח וייצר ידע מדעי ופדגוגי התורם במקביל הן להתפתחות הפרופסיונאלית של המורים והן לשדה החינוכי המחקרי.
Rvatvnin, M. s OI vnd- vIvn, L. )6102(. ton Stt o noot& PvttoIn in MontfIin Tv n: In0 iavtifn& ofI &tudont tovatoI afnnunitt ovInin onaiIfnnont in 0Ivatiao tovatin . Cambridge Journal of Education, Puo i&tod fn ino: 01 Jvn, DOI: 01.0121s12122270.6102.0710222, 6102. ttt0&:ssdfi.fI s01.0121s12122270.6102.0710222
Rvatvnin, M. s OI vnd- vIvn, L. )6102(. Cfn&tIuatin Movnin in Cfnnunitt fo LovInoI&: Tto '&tvI' 0vttoIn fo tv n. Oxford Review of Education. 76)7(, 722-791.
OI vnd- vIvn, L. s Rvatvnin, M. )6119(. Sinu tvnofu& Ioo oatifn& ot aidof in v &oafnd-fIdoI vatifn Io-&ovIat nontfIin nfdo : o&&fn& ofI tto nontfI vnd nontoo. Reflective Practice, 01)2(, 210-202
מאוד אוהבת לטייל בארץ ובעולם ולשלב פעילויות אתגריות כגון: סנפלינג, צלילה, טיפוס וכו..