תחום המחקר: למידה מבוססת סימולציות לקידום מיומנויות חברתיות-רגשיות בקרב אנשי חינוך
מקום העבודה: מכללת שאנן, מרכז הסימולציות
מנהלת מרכז סימו-לב לפיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות במכללת שאנן
יועצת ארגונית ומנחת סדנאות במערכת החינוך
מרצה לתחומי פסיכולוגיה התפתחותית וארגונית במכללת שאנן ובאקדמית גורדון
- למידה מבוססת סימולציות
- פיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות
- תהליכים צוותיים וקבוצתיים
- פיתוח כלי מחקר והערכה בתחום החברתי-רגשי
פרסומים שפיטים
חמי, מ', קספרסקי, ר' ומשכית ד' (2022). למידה חברתית-רגשית במערכת החינוך. לקסי-קיי, 17, 28-32. https://doi.org/10.54301/BFPK7528
פין, ס', נבו, ב' וחמי, מ' (2014). מבחני יושרה תעסוקתיים בישראל: מחקר תוקף. מגמות, 49(4), 816-796.
פרסומים אחרים
פייזר, ק' וחמי, מ' (2009). אולי אני לא אהיה מיליארדר, אבל אני אהנה מהעבודה שלי. משאבי אנוש, 258-257, 80-76.
פייזר, ק' וחמי, מ' (2008). אני מוצף בקורות החיים! תורידו את המודעה!!! משאבי אנוש,
248-247, 60-56.
דוח מחקר, סקר, נייר עמדה
קספרסקי, ר' וחמי, מ' (2021). פיתוח שאלון להערכת מיומנויות חברתיות-רגשיות (SEL) לבחינת ההשפעות של למידה מבוססת סימולציות בקרב אנשי הוראה: דוח מחקר מסכם. מכון מופ"ת.
לוי-זמיר, מ', נבו, ב' וחמי, מ' (ח"ת). בוגרי כיתות ייחודיות למחוננים בהגיעם לגיל ארבעים (מחקר).
מאמרים בתהליך שיפוט
קספרסקי, ר' וחמי, מ' (בשיפוט). קידום למידה חברתית-רגשית (SEL) באמצעות סימולציות מקוונות. דפים.
מאמרים בתהליך שיפוט
Kasperski, R., & Hemi, M. (under review). Promoting socio-emotional learning competencies in teacher education through online clinical simulations.Journal of Teaching and Teacher Education.
הרצאות בכנסים בינ"ל אקדמיים (השתתפות פעילה)
Kasperski, R., &Hemi, M.(July, 2022). Promoting socio-emotional learning competencies in higher education through online clinical simulations. [Paper presentation]. The International ENSEC Conference 2022 (ENSEC 2022), Social Emotional Learning and Positive Development Suceava, Romania.
Kasperski, R., & Hemi, M.(July, 2021). Developing socio-emotional competencies through online simulations[Paper presentation]. Innovation and growth during uncertain times: Simulations in education and the Covid-19 crisis, MOFET Institute, Tel Aviv, Israel.