תחום המחקר: חינוך מיוחד: בעיות התנהגות ותוקפנות בית-ספרית
מגורים: גוש עציון
מקום העבודה: המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
מרצה בנושאי התמודדות עם בעיות רגשיות והתנהגותיות בכיתה, ניהול כיתה, משמעת, הוראה דיפרנציאלית בכיתה הטרוגנית, שילוב, בריונות ותוקפנות בית-ספרית, כשירות חברתית וויסות עצמי
מדריכה פדגוגית – התנסות מעשית בכיתות מקדמות רגשיות בחטיבות הביניים ובבית ספר כוללני לילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות
- תוקפנות ובריונות בית-ספרית
- בעיות רגשיות והתנהגותיות
- ויסות עצמי ושליטה עצמית
- כשירות חברתית
לוי, מ' וגומפל, ת"פ (טרם פורסם). הבדלי מגדר במעורבותם של הצופים מהצד בתקריות תוקפנות בבתי ספר. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית.
Koller, J., Levy, M., Weisenthal, V., & Gumpel, T. P. (2017). Inclusion and special education in Israel In M. L. Wehmeyer, & J. R. Patton (Eds.), Handbook of international special education (VOL XX, pp. XX). Santa Barbara, CA: Praeger.
Levy, M., & Gumpel, T.P. (in press). The interplay between bystanders' intervention styles; An examination of the "bullying circle" approach. Journal of school violence.