תחום המחקר: מחקר והוראה
מקום העבודה: מכללת לוינסקי לחינוך, החוג לחינוך מיוחד
מחקר, ייעוץ חינוכי, הוראת ערבית, מרצה, מדריכה פדגוגית ומנחת סטאז'
- סכסוכים בלתי-נשלטים
- היבטים חוסמים ובונים במערכות יחסים
- סוציאליזציה פוליטית
- רב-תרבותיות
- התפתחות קטגוריזציה חברתית ועמדות בין-קבוצות
נשיא, מ' ובר-טל, ד' (2012). השתקפות התשתית הפסיכולוגית-חברתית של סכסוך בלתי-נשלט בעיתונות ילדים ונוער פלסטינית (2007-1996). מגמות, מח(2), 336-309.
נשיא, מ', בר-טל, ד' ודיאמונד, א"ה (2017). חִברות פוליטי של ילדים צעירים בסכסוכים בלתי-נשלטים: המקרה הישראלי. מגמות, נב(1), 358-317.
Nasie, M., & Bar-Tal, D. (2012). Sociopsychological infrastructure of an intractable conflict through the eyes
of Palestinian children and adolescents. Peace and Conflict: Journal of Peace Psychology, 18(1), 3-20.
Nasie, M., Bar-Tal, D., Pliskin, R., Nahhas, E., & Halperin, E. (2014). Overcoming the barrier of narrative adherence in conflicts through awareness of the psychological bias of naïve realism. Personality and Social Psychology Bulletin, 40(11), 1543-1556.
Nasie, M., Bar-Tal, D., & Shnaidman, O. (2014). Activists in Israeli radical peace organizations: Their personal stories about joining and taking part in these organizations. Peace and Conflict: Journal of Peace Psychology, 20(3), 313-329.
Nasie, M. (2016). Young children’s experiences and learning in intractable conflicts. In K. Sharvit & E. Halperin (Eds.), A social psychology perspective on the Israeli-Palestinian conflict: Celebrating the legacy of Daniel Bar-Tal (Vol. II, pp. 31-46). New York, NY: Springer.
Nasie, M., Diamond, A. H., & Bar-Tal, D. (2016). Young children in intractable conflicts: The Israeli case. Personality and Social Psychology Review, 20(4), 365-392.
Bar-Tal, D., Diamond, A. H., & Nasie, M. (2017). Political socialization of young children in intractable conflicts: Conception and evidence. International Journal of Behavioral Development, 41(3), 415-425.
צילום בעלי חיים ואנשים מתרבויות שונות, ציור ריאליסטי