תחום המחקר: נוירו-פדגוגיה, נוירו-סינמה, תהליכי הוראה-למידה, חשיבה אוטופית
מקום העבודה: המכללה האקדמית בית ברל
מרצה ומדריכה פדגוגית בתחומים של הוראת המדעים, נוירופדגוגיה, תהליכי הוראה-למידה.
חוקרת בתחום הנוירו-פדגוגיה, נוירו-סינמה, תהליכי הוראה-למידה, מוטיבציה, ידע קשה בהיבט נוירולוגי וחשיבה אוטופית.
עוסקת בהוראת ידע קשה בהיבט התנהגותי-נוירולוגי. במחקר הנוכחי בוחנת באמצעות סרטים קשרים בין זיכרון לטווח קצר וארוך, רמת אמפטיה וידע בקרב סטודנטים ישראלים ואוסטרים.
שותפה בצוות ניהול ופיתוח של ההתמחות נוירו-פדגוגיה במכון מופ"ת.
יוזמת ומובילת הפרויקט "Utopia now" בשיתוף ישראל ואוסטריה.
Shalom, M., & Luria, E. )2019(. The multi-age school structure: Its value and contributions in relation to significant learning. Educational Practice and Theory, 41(1), 5-21.
Luria, E., Shalom, M., & Levi, D. A (2021). Cognitive neuroscience perspectives on motivation and learning: Revisiting self‐determination theory. Mind, Brain, and Education, 15(1), 5-17.
חובבת שחמט, מדע ויין טוב