תחום המחקר: מדיה פופולריים; תיירות, חברה ותרבות; תקשורת אסטרטגית
מקום העבודה: אורנים – המכללה האקדמית לחינוך והוראה
- מדיה וחינוך במרחבים פתוחים
- מדיה, קהילות ומרחבים פתוחים
- חינוך, קהילה וסביבה
- מדיה פופולריים
- השפעות ושינויים חברתיים
וימן-זקס, ד' ומזור טרגרמן, מ' (2017). סיפור משכנע: שכנוע נרטיבי בסוגיות ציבוריות. מגמות, 52(1), 391-416.
מזור טרגרמן, מ' (2017). אוניברסליות מתגוננת: ספרי הדרכת תיירות יוצאת והזהות התיירית הישראלית (תקציר). קשר, 50, 204-206.
Raviv, O., Sagie, H., Negev, M., Izhaki, I., Mazor-Tregerman, M., Collins-Kreiner, N., Zemah Shamir, S., Lotan, A., Mansfeld, Y., & Orenstein, D. (2020). The socioeconomic value of multiple ecosystem types at a biosphere reserve as a baseline for one holistic conservation plan. Ecosystem Services,41, 1–12.https://doi.org/10.1016/j.ecoser.2019.101043
Cohen, J., Weimann-Saks, D., & Mazor-Tregerman, M. (2017). Does character-similarity increase identification and persuasion? Media Psychology, 21(3), 506–528. doi:10.1080/15213269.2017.1302344.
Cohen, J., Tal-Or, N., & Mazor-Tregerman, M. (2015). The tempering effect of transportation: Exploring the effects of transportation and identification during exposure to controversial two-sided narratives. Journal of Communication,65(2), 237–258. doi:10.1111/jcom.12144
Mazor Tregerman, M., Mansfeld, Y., & Elyada, O. (2015). Travel guidebooks and the construction of tourist identity. Journal of Tourism and Cultural Change,1(19), 80–98. doi:10.1080/14766825.2015.1117094
Weimann, G., Weiss-Blatt, N., Mengistu, G., Mazor Tregerman, M., & Oren, R. (2014). “Old” mass communication theories in the “new” media era. Media, Culture & Society, 17(6), 803–829. doi:10.1080/15205436.2013.851700
Weimann, G., Weiss-Blatt, N., Mengistu, G., Mazor Tregerman, M., & Oren, R. (2017). Reevaluating “the end of mass communication?” In R. Wei (Ed.), Refining milestone mass communications theories for the 21st century (pp. 155–181). Routledge.
הרבה דוגמאות בשיעורים שלי לקוחות מטקסטים תקשורתיים שעוסקים בתיירות ובקולינריה (ובסוף השיעור כולן.ם קצת רעבות.ים).