תחום המחקר: לקויות למידה והפרעות קשב, הוראת המתמטיקה לתלמידים מתקשים, הכשרת מורים בחינוך המיוחד
מקום העבודה: המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
מדריכה פדגוגית בכיתות מקדמות ומדריכה בקליניקה להוראה מותאמת במתמטיקה במגוון בתי ספר בירושלים, מטעם המסלול לחינוך מיוחד במכללת דוד ילין.
מרצה בקורסים: אסטרטגיות למידה; יסודות הערכה מתמטיים בגיל הרך; הוראה מותאמת בחשבון – קורס עיוני; סמינריון בנושא ילדים עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב.
מעבירה סדנאות בנושא "אסטרטגיות למידה וארגון זמן" במכללת עזריאלי בירושלים.
מאבחנת לקויות למידה.
חברה בוועדות שונות למתן התאמות בדרכי היבחנות.
הפרעות קשב, לקויות למידה, הוראה מקוונת, הכשרת מורים, הוראה מותאמת במתמטיקה, אסטרטגיות למידה.
פרסומים שפיטים:
Kolodny, T., Ashkenazi, Y., Farhi, M., & Shalev, L. (2017). Computerized Progressive Attention Training (CPAT) vs. active control in adults with ADHD. Journal of Cognitive Enhancement, 1(4), 526–538.
פרסומים לא שפיטים:
שלו-מבורך, ל' ופרחי, מ' (2011). הפרעת קשב וריכוז. בתוך נ' מור, י' מאיירס, צ' מרום, וא' גלבוע-שכטמן (עורכים), טיפול קוגניטיבי-התנהגותי בילדים: עקרונות טיפוליים (עמ' 267-286). תל אביב: דיונון.
חובבת קולנוע, שירה וספרות עברית. אוספת משחקים במתמטיקה.