מקום העבודה: מכללת לוינסקי לחינוך, הפקולטה למוזיקה
תואר שלישי
אוניברסיטת בר-אילן
"מוזימטיקה": שתי תוכניות התערבות להבנת היסודות המתמטיים במוזיקה ותרומתם ללמידה מתמטית בקרב תלמידי כיתות ג' ו-ד'
ניסיון
מורה למוזיקה בבית ספר יסודי
מנצחת על מקהלות ילדים
מרצה, מדריכה פדגוגית ורכזת סדנת הסטאז' במכללת לוינסקי לחינוך, הפקולטה למוזיקה
נושאי מחקר
- למידה רב-תחומית
- פיתוח חשיבה יצירתית
- תפיסות מורים ללמידה רב-תחומית
- פיתוח מודל של הדרכה פדגוגית בחינוך המוזיקלי
פרסומים באנגלית
Azaryahu, L., & Adi-Japha, E. (2022). "Musimath": a music-based intervention program for learning patterns of symmetry. The Journal ofExperimental Education, 90(2), 319-343.
https://doi.org/10.1080/00220973.2020.1799316
Azaryahu, L., Courey, S. J., ,Elkoshi R., & Adi-Japha, E. (2019). "Musimath" and "academic music": Two music‐based intervention programs for fractions learning in fourth grade students. Developmental Science, 23(4), e12882.
פרט אקזוטי
אוהבת לתרגל יוגה, לשיר ולנגן