תחום המחקר: מענים רגשיים חברתיים, יחסי מורה תלמיד, נוער בסיכון, גיל ההתבגרות
מקום העבודה: מכללת גבעת וושינגטון
מכללת גבעת ושינגטון: מרצה בחוג לחינוך מיוחד
מכללת אחוה: מרצה בחוג לחינוך מיוחד
המכללה האקדמית אונו: מרצה בחוג לחינוך וחברה במסלול נוער בסיכון
משרד החינוך: מדריכת בשפ"י
משרד החינוך: יועצת חינוכית
פיתוח שיח רגשי
העצמת מורים
מתן מענה רגשי
יחסי מורי-תלמיד
נוער בסיכון
פיתוח חוסן אישי משפחתי
יוקל, כ' ורומי, ש' (2023). תפיסת המארג הרגשי בבית הספר: השוואה בין תלמידים במצבי סיכון לתלמידים שאינם במצבי סיכון. דפים, 78, 163–185.
יוקל , כ' ורומי ש' (בהכנה) .יחסי מורה תלמיד. ניתוח משווה בין מורים, תלמידים במצבי סיכון ותלמידים שאינם במצבי סיכון.
יוקל, כ' ורומי ש' (בהכנה). התמיכה המשפחתית והחברתית למתבגרים במצבי סיכון: ניתוח משווה בין שתי מסגרות חינוכיות.
נולדתי וגדלתי ברמת הגולן, מקום המהווה עבורי השראה ויצירה