מקום העבודה: מכללת סמינר הקיבוצים
מורה לספרות
מרצה ומדריכה פדגוגית במחלקה לספרות במכללת סמינר הקיבוצים
- הוראת ספרות
- ההרמנויטיקה של עמנואל לוינס
- חינוך דיאלוגי ברוח מרטין בובר ויאנוש קורצ'אק
סגל, ט' (2019). "משנה לשנה זה נעשה יותר מעודן: על הוראת ספרות בהשראת עמנואל לוינס. החינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים מ"ב, 151-139.
סגל, ט' (2018). גגות מכוסים שלג: על סיפורים שנדדו מבגדד למעלות שאם מספרת לבתה טרם לילה. החינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים, מ, 186-181.
מאמר בספר מקצועי
ניישטט, ל' וסגל, ט' (2022). שירה והתבוננות. בתוך ל' נישטט ונ' בר יוסף (עורכות), פדגוגיה מתבוננת ותיקון עולם.
סגל, ט' (2021). טקסט לקטלוג הפנטום הציוני, דנה אריאלי.
פיתוח חומרי למידה
אלוני, נ', סגל, ט' ואחרים (2020). אקוהומניזם: מסמך חזון שיתופי. נייר עמדה שהוגש למשרד החינוך.
סגל, ט' (2020). כתיבת יחידות הוראה בספרות לחטיבת הביניים עבור מפמ"ר ספרות.
Aloni, N., Gan, D., Alkaher, I., Assaf, N., Baryosef-Paz, N., Gal, A., Lev, N., Margaliot, A., & Segal, T.(In press). Nature, humans, and education: Ecohumanism as an integrative guiding paradigm for values education and teacher training in Israel. In R. Rozzi (Ed.), Field environmental philosophy: Education for biocultural conservation. Ecology and Ethics Series, Springer