תחום המחקר: חינוך לשלום, רב-תרבותיות, יחסי מיעוט ורוב
מגורים: קלנסווה
מקום העבודה: המכללה האקדמית בית ברל, ראש מסלול על-יסודי במכון הערבי
מורה למדעים ורכזת המקצוע; מדריכה פדגוגית וחברת הנהלה במכון האקדמי הערבי
- חינוך לשלום
- רב-תרבותיות
- יחסי מיעוט ורוב
אבו עסבה, ח', ג'יוסי, ו' וצבר בן-יהושע, נ' (2011). זהותם של בני נוער פלסטינים אזרחי ישראל, מידת הזדהותם עם המדינה ועם התרבות היהודית וההשתמעויות למערכת החינוך. דפים, 52, 45-11. http://library.macam.ac.il/study/pdf_files/d10655.pdf
جيوسي، و' (2011). إعادة تحسين مواقف الطلاب الفلسطينيّين واليهود المشتركين في برامج التربية للسلام بواسطة إرشاد النظراء. الحصاد 1، بيت بيرل (ص 101-133).
ג'יוסי, ו' (2011). שיקום עמדות תלמידים פלסטינים ויהודים משתתפי תכניות חינוך לשלום על ידי הנחיית עמיתים. אלחסאד, 1, (עמ' 133-101).
www.beitberl.ac.il/arabic/mjletal7sad/asad_mag/documents/amarafinal_(2).pdf
פאול, א' וג'יוסי, ו' (בהכנה). בית הספר הדו-לשוני: האומנם אי של שוויון בחברה אי-שוויונית? מגמות בחינוך.