תחום המחקר: חינוך סביבה, אזרחות סביבתית, קיימות
מגורים: כפר חיים
מקום העבודה: מכללת סמינר הקיבוצים
פיתוח תוכניות חינוך סביבתי וניהול קורסי הכשרת המדריכים בחברה להגנת הטבע
הוראה במכללת סמינר הקיבוצים לתואר ראשון ולתואר שני בחינוך סביבתי
הקמת מרכז לחינוך לקיימות במכללת סמינר הקיבוצים
- תחושת מסוגלות לחנך לקיימות בקרב פרחי הוראה, ובקרב תלמידים לחולל שינוי סביבתי
- תפיסת המושג מערכות ”אקולוגיות“ חברתיות באמצעות ניתוח ציורים
- הקשר בין חינוך לקיימות לחינוך לאזרחות
- פיתוח רגש חיובי בלמידה הקשורה ללמידה חוץ כיתתית
- מנהיגות מבוזרת, מנהיגות סטודנטים ומנהיגות המובילה להטמעת הקיימות במערכות להשכלה גבוהה
- השפעות רב תרבותיות על תפיסת מושגים מתחום הסביבה והחברה
גן, ד'., גל, א'. (2017). תפיסות של סטודנטיות מתרבויות שונות את המושג מערכות אקולוגיות -חברתיות על רקע הקונפליקט
הערבי – יהודי. מחקרי הנגב, ים המלח והערבה, 9(2): 32-47.
לאור, ט', גן, ד'. ואבישר, א'. (2018). פעילים סביבתיים בישראל – מה מניע אותם? אקולוגיה וסביבה. 9(1):
Dunitz, D, Avissar, I & Gan, D. (2017). Education for Sustainability: Using The Society/Environment and Global/Local Binaries as Catalyst for Pedagogical Renewal. In: N. Aloni & L. Weintrob Eds. Beyond Bystanders. Educational Leadership for a Humane Culture in a Globalizing Reality. pp. 318-317.
Avissar I. Alkaher I. Gan, D. (2017). The Role of Distributed Leadership in mainstreaming Environmental Sustainability into Campus Life in an Israeli Teaching College: A Case Study. International Journal of Sustainability in Higher Education. 19(3), 518-546.
Gan, D., A. (2017). Self-efficacy for Promoting EfS among Pre-service Teachers in Israel. Environmental Education Research, 1-14.
אני מנגנת בצ'מבלו (יש לי תואר ראשון ושני במגמת ביצוע באקדמיה למוסיקה בירושלים). ניגנתי בפסטיבלים הגדולים בישראל: אבו גוש, יחיעם, החג של החגים ועוד