תחום המחקר: חינוך לשפות והכשרת מורים להוראת שפה
מגורים: בית שמש
מקום העבודה: המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין, מרצה ומדריכה פדגוגית.
מורה לאנגלית ורכזת לימודי אנגלית.
- חינוך לשפות
- הכשרת מורים
- מצבי קונפליקט מתמשכים
- אינטגרציה של כלי תקשוב בהוראת השפות
Schlam Salman, J. (2013). A practitioner's reflections on schooling in bilingual integrated contexts. In C. McGlynn, M. Zembylas, & Z. Bekerman (Eds.), Swimming against the tide: Integrated education in conflicted societies (pp.157-170). New York, NY: Palgrave.
Schlam Salman, J., Olshtain, E., & Bekerman, Z. (2014). Examining markers of identity construction in English language learning: Some implications for Palestinian-Israeli and Jewish-Israeli language learners. In B. Spolsky, O. Inbar-Lourie, & M. Tannenbaum (Eds.), Challenges for language education and policy: Making space for people (pp. 294-308). New York, NY: Routledge.
אוהבת ספורט ופעילות בטבע