תחום המחקר: מרצה לחינוך מיוחד בדגש על לקויות למידה, הפרעת קשב וריכוז, הוראה מותאמת ואסטרטגיות למידה
מקום העבודה: מכללת חמדת הדרום ומכללת אורות ישראל
ראש החוג לחינוך מיוחד במכללת חמדת הדרום.
מרצה ומדריכה פדגוגית בחוג לחינוך מיוחד החל משנת 2010 במכללות תלפיות, אורות וחמדת הדרום.
אחראית לתחום לקויי למידה ברשת עמל ומדריכת מורים לעבודה עם תלמידים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.
יועצת לענייני לקויות למידה במחלקת מדעי ההתנהגות (ממד"ה) בצה"ל, בסיס תל-השומר
תחושת מסוגלות של מורים
הכשרת מורים
הוראה בצמד
קשב וריכוז
עמדות הורים ומורים כלפי הטיפול התרופתי
אסטרטגיות למידה
תפיסה מרחבית
תנועות עיניים
פרסומים לא שפיטים
טרגין, ד', אלטלף-גרין, ד' ופונד, ס' (2010). אבחון לקויות למידה – חוברת עזר למערך ממד"ה. המרכז למדעי ההתנהגות, ענף פיתוח מערכות מיון, ממד"ה, צה"ל.
פרסומים שפיטים
Taragin, D., Berman, S., Zelnik, N., Karni, A., & Tirosh, E. (2013). Parents' attitudes toward methylphenidate using n-of- 1 trail: A pilot study. ADHD Attention Deficit and Hyperactivity Disorder, 5, 105-109.
Taragin, D., Tzuriel, D., & Vakil, E. (2019). Mental rotation: The effects of processing strategy, gender and task characteristics on children's accuracy, reaction time and eye movements’ pattern. Journal of Eye Movement Research, 12(8), 2. DOI: 10.16910/jemr.12.8.2, ISSN: 1995-8692