תחום המחקר: יחסי הגומלין בין חינוך יצירתי, נרטיבים תנועתיים, ותהליכי צמיחה והתפתחות אישית בהכשרת סטודנטים/יות לחינוך והוראה
מקום העבודה: מכללת אורנים
- מטפלת בתנועה, מטפלת זוגית ומשפחתית
- ראשת החוג לשילוב אומנויות בחינוך – מכללת אורנים
- מרצה ומובילת קבוצת מחקר בתחום של חינוך יצירתי במרכז המחקר של אורנים
- בעלת קליניקה לטיפול בילדים ובהורים
- נרטיבים תנועתיים
- חינוך יצירתי מעצים
- שילוב אומנויות בתהליכים חינוכיים ורגשיים
- הכשרת מורים ומורות
Federman, D. J., Band-Winterstein, T., & Zana Sterenfeld, G. (2016). The body as narrator: Body movement memory and the life stories of holocaust survivors. Journal of Loss and Trauma, 21(1), 16–29.
Federman, D. J., & Zana Sternfeld., G. (2017). Overcoming trauma: When verbal language is not enough. In H. Payne (Ed.), Dance movement psychotherapy: A handbook of theory, research and practice. T&F/Routledge.
Federman, D. J., Zana Sternfeld, G., & Lev-Wiesel, R. (2019). Body movement manual for the assessment and treatment of trauma survivors. American Journal of Dance Therapy, 41(1), 75–86. https://doi.org/10.1007/s10465-019-09298-3
Sterenfeld, G. (2022). Holocaust survivors and descendants: Multigenerational transference via body-movement perspective and practical implications for DMT intervention. In R. Dieterich-Hartwell & A. M. Melsom (Eds.), Dance/movementtherapy for trauma survivors: Theoretical, clinical and cultural perspectives. Routledge.
Sterenfeld, G, Israeli, R., & Hefetz, G. (2023). Creative education or educational creativity: Integrating arts, social emotional learning and self-growth. Paper under observation: Journal of the Arts and Education.
Zana-Sterenfeld, G., Federman, D., & Lev-Wiesel, R. (2019). The traumatic story as expressed through body narration. Journal of Loss and Trauma, 24(5–6), 400–417.https://doi.org/10.1080/15325024.2018.1507470
אוהבת תנועה ומילים – ריקוד וכתיבה מהווים עבורי כוח מניע, מצמיח ומאפשר…