תחום המחקר: חינוך לשוני, אוריינות ותרבות, למידה בחברותא
מקום העבודה: מכללת אפרתה – המכללה האקדמית לחינוך, המכללה האקדמית לחינוך על שם דוד ילין, המזכירות הפדגוגית – משרד החינוך
מרצה להוראת קריאה
ניצני אוריינות
חינוך לשוני
מחקר איכותני
סוציולוגיה של החינוך
מדריכה פדגוגית לעברית – חינוך לשוני בבית הספר היסודי, מכללת דוד ילין
מדריכה ארצית לחינוך לשוני במזכירות הפדגוגית, משרד החינוך
מרכזת את המסלול העל-יסודי במכללת אפרתה
בעבר מורה ומחנכת בכיתות היסוד (התמחות בכיתות א-ב) ומורה לסוציולוגיה בתיכון
חינוך לשוני
למידה בחברותא וכישורי שיח
אוריינות ומגדר
תרבות יהודית ישראלית
סוציולוגיה של החינוך
פרסומים שפיטים
תאומים-בן מנחם, א' (2014). ללמוד תורה ביחידות או ללמוד תורה בחברותא? בחינת השאלה בטקסטים של חכמי ישראל במהלך הדורות. דרך אפרתה, יד, 33–47.
תאומים בן מנחם, א' ולבנת, ז' (2018). "אויבות באהבה": בין מסורת של מחלוקת לבין העדפה להסכמה בחברותות נשים. בלשנות עברית, 72, 127–153.
פרסומים לא שפיטים
אסרף-דרומי, י' ותאומים-בן מנחם, א' (2016). דגם הוראה לכיתות ג-ד, להוראת הספר "ילדת הקשת בענן". ירושלים: המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.
תאומים-בן מנחם, א' (2015). דגם הוראה לכיתות ה-ו: רשות הרבים ורשות היחיד, להוראת טקסט מן המקורות היהודיים. ירושלים: המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.
תאומים-בן מנחם, א', הלוי, ד' ושפירא, ח' (2017). דגם הוראה לכיתה ו' להוראת הסיפור "הפרוטה" מאת ש"י עגנון. ירושלים: המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.
תאומים בן מנחם, א' וקולן, ל' (2017). חברותא בכיתה: שילוב מתודת החברותא בלמידת טקסטים ספרותיים. ירושלים: המזכירות הפדגוגית ומט"ח, משרד החינוך.
תאומים-בן מנחם, א' ושפירא, ח' (2016). דגם הוראה לכיתות ג-ו להוראת הספר: "האיש שידע לאהוב ילדים" – על יאנוש קורצ'אק, מאת: יצחק בלפר. ירושלים: המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.
פרסומים שפיטים
Teomim Ben Menachem, E., & Livnat, Z. (2018). Desirable and undesirable disagreements: Jewish women studying the Talmudic texts. Journal of Pragmatics, 138, 30–44.
Teomim Ben Menachem, E., & Livnat, Z. (In judgment). Bits of gold: The metaphoric conceptualization of studying as part of a havruta.
ממקימות בית הכנסת "תפילת נשים" באלון שבות – בית כנסת שבו הנשים מובילות את התפילה והקריאה בתורה בשבתות ובחגים. שותפה פעילה ושמחה במרחב זה.