תחום המחקר: מודל לשיתוף פעולה מיטבי בין מחנכות הכיתה לבין מטפלות באמצעות אומנויות העובדות בבתי ספר רגילים
מקום העבודה: מכללת סמינר הקיבוצים
תואר שלישי
אוניברסיטת חיפה
In limbo: Time perspective among female survivors of child sexual abuse
ניסיון
- מרצה בתואר שני לטיפול באומנות במכללת סמינר הקיבוצים, אוניברסיטת בר-אילן, אוניברסיטת חיפה (מבח"ר) ומכללת ספיר
- מטפלת באומנות ומדריכה במשרד החינוך ובתוכנית 360 לילדים ונוער בסיכון
- חברת ועדת ביקורת ביה"ת (איגוד המטפלים באומנויות)
נושאי מחקר
- טיפול באומנות במערכת החינוך
- טיפול בפגיעות מיניות
- עבודה טיפולית עם הורים
- טיפול בטראומה והשפעת החשיפה לטראומה משנית על מטפלים
- הכשרת סטודנטים לטיפול באומנות
- תפקיד המנטליזציה בטיפול
פרסומים באנגלית
Jacobs-Kayam, A., & Lev-Wiesel, R. (2019). In limbo: Time perspective and memory deficit among female survivors of sexual abuse. Frontiers in Psychology,10, 912.https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.00912
Jacobs-Kayam, A., Lev-Wiesel, R., & Zohar, G. (2013). Self-mutilation as expressed in self-figure drawings in adolescent sexual abuse survivors. The Arts in Psychotherapy, 40(1), 120–129.https://doi.org/10.1016/j.aip.2012.11.003
פרט אקזוטי
אם לחמישה בנים, ונוסף עליהם מגדלת כלב, דגים, אוגרים וארנב.