תחום המחקר: חינוך מיוחדמיינדפולס בחינוךגריט
מקום העבודה: מכללת סמינר הקיבוצים
תואר שלישי
אוניברסיטת תל-אביב
קשיבות בתוכן: בחינת השפעתן של פעילויות קשיבות בחומר הלימוד במדעים על מוטיבציה, יצירתיות, חרדה והישגים לימודיים
ניסיון
זה 4 שנים ראש המחלקה לחינוך מיוחד במכללת סמינר הקיבוצים
נושאי מחקר
- שילוב מיינדפולנס בחינוך
- חינוך מיוחד, הבדלים בין סטודנטים עם וללא לקויות למידה והפרעת קשב (במשתנים שונים: תפיסות לגבי למידה מרחוק, תחושת קוהרנטיות, מסוגלות עצמית, תחושת בדידות)
- גריט, העצמה, למידה רגשית חברתית, פיתוח זהות עצמית של סטודנטים להוראה ומורים
פרסומים
טרש, ר', פלג, נ' ושלח-ענבר, א' (2022). מיינדפולנס ולמידה חברתית רגשית בהוראת מדעים: פדגוגיה מתבוננת בכיתות ד' ה'. בתוך א' ארגז וע' אבישר (עורכים), מיינדפולנס ולמידה חברתית רגשית בהכשרת מורים (עמ' 183–194). מכון מופ"ת.
פרט אקזוטי
אוהבת להתאמן בענפי ספורט שונים – מרתוניסטית (לשעבר), שוחה, מתרגלת יוגה ועוד