מקום העבודה: מכללת קיי, ראשת התמחות חינוך בלתי פורמלי
חוקרת חינוך בלתי פורמלי וראש החוג לחינוך בלתי פורמלי במכללת קיי.
מתמחה בפיתוח מנהיגות נוער, חיבור אקדמיה-שדה וחקר מדיניות חינוך בלתי פורמלי בעולם.
מייסדת קבוצת מחקר בחינוך הבלתי פורמלי, בה חברים חוקרים-מרצים ואנשי שטח.
מלווה תהליכי בינוי קהילה במוסדות וארגוני חינוך, לצד פיתוח וליווי הקמה של בתי ספר ייחודיים.
חינוך בלתי פורמלי, פדגוגיה מוטת עתיד, חייהם של צעירים בישראל, אזרחות ומעורבות חברתית.
שפר, א. (2021). בחינות בגרות בפרספקטיבה השוואתית בין מדינות: סקירת מדיניות. ירושלים: משרד
החינוך, המדען הראשי.
שפר, א. (2020). "כמו כפפה ליד: נערות מנהיגות בתנועת הנוער". בתוך: נ. מיכאלי (עורך). מחקרי תנועות
הנוער. ת"א: מכון מופת והצוות הדידקטי.
שפר, א. (2020). "היי נכונה: חווית תעסוקה של נשים בארגון תנועת הנוער". בתוך: ד. פלד (עורך), לקראת
עידן חדש של בלתי פורמלי. ת"א: אוניברסיטת תל אביב.
שפר, א. (2020). פיתוח מנהיגות נוער בפרספקטיבה השוואתית בין מדינות: סקירת מדיניות. ירושלים: משרד
החינוך, המדען הראשי.