תחום המחקר: אימהות, חינוך ביתי, גיל הרך, חינוך מיוחד, מחקר איכותני
מקום העבודה: מכללת חמדת הדרום
מרצה במכללות לחינוך, מנחה עבודות גמר לתואר שני במכללות לחינוך, מורה להוראה מתקנת בבית ספר יסודי, אימא בחינוך ביתי
חינוך ביתי, אימהות וקריירה, מחקר איכותני, תקשורת הורים גננות, מימוש עצמי
אדרי, א' (2017). חינוך ביתי מנקודת המבט של אימהות בחינוך ביתי. במעגלי החינוך, 7, 87–99.
אדרי, א' ודהאן כלב, ה' (2018). הבחירה בחינוך ביתי, משמעותה והשלכותיה על האימהות. גילוי דעת, 14, 1–19.
אדרי, א' ודהאן כלב, ה' (2018). האם בחינוך הביתי יש חופש כל השנה? בחינת דרכי ההוראה בחינוך הביתי. חוקרים @ הגיל הרך, 8, 1–26.
אדרי, א' ודהאן כלב, ה' (2018). חלוקת תפקידים בחינוך הביתי מנקודת המבט של האימהות. סוגיות חברתיות בישראל, 26, 34–57.
אדרי, א' ודהאן כלב, ה' (2019). חברה לילדים בחינוך הביתי. ג'אמעה, 22, 89–107.
אדרי, א' וקליין, פ"ש (2019). הישגים בלימודים והסתגלות חברתית של ילדים במסגרת חינוך ביתי וחינוך בית ספרי. עיונים בחינוך, 17–19, 601–610.
אדרי, א' (2019). מקומה של החוקרת בעידן של ריבוי זהויות: ניתוח עצמי. חמדעת, יא, 1–16.
אדרי א' ודהאן כלב, ה' (בדפוס). "האימהות שלי זה המימוש העצמי שלי": תפישת המימוש העצמי בקרב אימהות בחינוך ביתי. Coact.
אדרי, א' (בדפוס). חינוך ביתי. לקסי קיי.
אדרי, א' (בדפוס). "חיים בתוך בועה": הכנה לחיים של ילדי חינוך ביתי לעומת ילדי בית ספר – ניתוח משווה. שאנן.
Edri, A. & Dahan Kalev, H. (2019). Division of roles in homeschooling: Desire and ability to change places. Multicolors, 2, 15–25.
Edri, A., & Dahan Kalev, H . (in print). Motherhood and career among homeschooling mothers. .Women in Judaism
כתיבה פופולרית – כתיבה בעיתון מצב הרוח; בעבר פרסמתי טור על חינוך ביתי בירחון הלל; סטנד-אפ – הופעה בבמות פתוחות; ליווי בני נוער – משפחה מלווה לנוער היישוב; בעבר אירחנו נערות בסיכון לתקופות קצרות