ד"ר היאם נסראלדין

תחום המחקר: מורים חדשים

מקום העבודה: אוניברסיטת חיפה, האקדמית גורדון

תחום המחקר:
מורים חדשים

מקום העבודה:

  • אוניברסיטת חיפה
  • האקדמית גורדון 

המוסד שבו נלמד הדוקטורט:
אוניברסיטת חיפה

שם הדוקטורט:

למידתם של מורים מתחילים וקליטת במקום העבודה: המקרה של מורים מתחילים בני העדה הדרוזית בישראל

ניסיון:

  • מרצה להוראת אנגלית ומדריכה פדגוגית
  • מורה לאנגלית

נושאי מחקר:

  • למידת מורים
  • קליטת מורים חדשים
  • סיפורי נשות חינוך
  • השפעת תרבות וסביבה על מורים

פרסומים

פרסומים בעברית

יעקובסון, י' ונסראלדין, ה' (2024). מהמעשה להלכה ובחזרה: מקומה של למידה מבוססת מקרה בתוכניות ההכשרה להוראה. בתוך ע' קדרון, ת' הופמן, נ' טל וא' אילון (עורכים), לאן מכאן? הכשרת מורים מתווה דרך.141-156, מנדל.

נסראלדין, ה' (2023). להצטיין בלי לאיים: למידת מורות בסביבה שמרנית ובשוק עבודה רווי. בתוך ל' אורלנד-ברק וצ' גולדברג (עורכים), מלמידת מורות לביצועי הוראה: מבט במורות חדשות בסביבות מגוונות. 92-108, מכון מופ"ת.

 

פרסומים באנגלית

Nasseraldeen, H., Goldberg, T., & Orland-Barak, L. (2021). Workplace learning and the practice of agency in the first two years of teaching: The case of Arab novices in Israel. In J. Mena & A. Clarke (Eds.), Teacher induction and mentoring (pp. 27–50). Palgrave Macmillan.

 

פרט אקזוטי על עצמך שלא קשור לעבודה או למחקר:

יוזמת ומובילת מיזם "תומכים בחקלאות הישראלית" – מיזם לתמיכה בחקלאות הצפון בזמן מלחמת חרבות ברזל.