תחום המחקר: מורים חדשים
מקום העבודה: אוניברסיטת חיפה, האקדמית גורדון
תחום המחקר:
מורים חדשים
מקום העבודה:
- אוניברסיטת חיפה
- האקדמית גורדון
המוסד שבו נלמד הדוקטורט:
אוניברסיטת חיפה
שם הדוקטורט:
למידתם של מורים מתחילים וקליטת במקום העבודה: המקרה של מורים מתחילים בני העדה הדרוזית בישראל
ניסיון:
- מרצה להוראת אנגלית ומדריכה פדגוגית
- מורה לאנגלית
נושאי מחקר:
- למידת מורים
- קליטת מורים חדשים
- סיפורי נשות חינוך
- השפעת תרבות וסביבה על מורים
פרסומים
פרסומים בעברית
יעקובסון, י' ונסראלדין, ה' (2024). מהמעשה להלכה ובחזרה: מקומה של למידה מבוססת מקרה בתוכניות ההכשרה להוראה. בתוך ע' קדרון, ת' הופמן, נ' טל וא' אילון (עורכים), לאן מכאן? הכשרת מורים מתווה דרך.141-156, מנדל.
נסראלדין, ה' (2023). להצטיין בלי לאיים: למידת מורות בסביבה שמרנית ובשוק עבודה רווי. בתוך ל' אורלנד-ברק וצ' גולדברג (עורכים), מלמידת מורות לביצועי הוראה: מבט במורות חדשות בסביבות מגוונות. 92-108, מכון מופ"ת.
פרסומים באנגלית
Nasseraldeen, H., Goldberg, T., & Orland-Barak, L. (2021). Workplace learning and the practice of agency in the first two years of teaching: The case of Arab novices in Israel. In J. Mena & A. Clarke (Eds.), Teacher induction and mentoring (pp. 27–50). Palgrave Macmillan.
פרט אקזוטי על עצמך שלא קשור לעבודה או למחקר:
יוזמת ומובילת מיזם "תומכים בחקלאות הישראלית" – מיזם לתמיכה בחקלאות הצפון בזמן מלחמת חרבות ברזל.